[webdev] Cele doua proiecte WebDev de la toamna

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Thu May 21 19:17:55 EEST 2015

On May 21, 2015, at 6:38 PM, Alexandru Tudorica <tudalex at gmail.com> wrote:

> [...]
> Nu cred ca intentia lui a fost sa foloseasca acelasi nume pana la final, a si mentionat ca inca nu a schimbat informatiile din el. Nu vad un lucru rau in ceea ce priveste asta. Nu a inceput sa il promoveze ca si WebDev ca sa il poti acuza de ceva si la cat tine Dan Serban la drepturi nu cred ca o sa o faca. It's sad ca nu putem sa facem lucrurile sa functioneze ca si pana acum, cred ca este in primul rand o mare problema de comunicare, mai ales avand in vedere noul consiliu care inca este la inceput.

Initial si eu am inteles gresit situatia, din felul cum mi-a expus-o Dan, dar am aflat imediat situatia avand o scurta discutie cu Maria.

Intentia lui este sa foloseasca titlul WebDevUpb, care guess what, seamana leit cu WebDev. Problema de comunicare vine din pacate din partea lui Dan. Eu am incercat prin toate mijloacele sa discut cu el si sa facem in asa fel incat sa facem o situatie din care studentii sa iasa in castig, nu sa faca un curs exact la fel, folosind aceeasi sponsori, aceleasi sali si in acelasi timp cu WebDev. Am fost implicat in discutiiile pe care noul consiliu le-a avut cu Dan si tin sa confirm ce a specificat Maria. Ea nu a mentionat nimic de schimbarea brand-ului in mail-urile trimise catre Dan, a incercat in repetate randuri sa ajunga la el, el ignorand-o de fiecare data voit (mi-a comunicat verbal acest lucru). Pana la urma l-am rugat frumos pe Dan sa-i raspunda, crezand ca astfel se va rezolva problema, dar s-a facut si mai rau, Dan raspunzand din prima prin faptul ca vrea sa creeze separat cursul lui, nedorind astfel niciun fel de negociere cu noul consiliu (care repet, nu i-au cerut nimic pana acum).

> Deoarece vad ca se face totusi aceasta scindare nu vad ca pe un lucru bun sa ne batem pe aceleasi resurse (sali/timp/curicula), mi se pare super ok sa avem chiar si track-uri de web development separate si studentii sa aibe optiunea de a le urma pe amandoua (eventual sa fie una dupa alta). Nu putem spune ca tot web development-ul se reduce la Angular + Ruby :) sau la Ruby on Rails, etc.

Crede-ma ca nici eu nu pot sa inteleg, exact asta m-a deranjat si pe mine, pentru ca sunt atatea subiecte interesante neatinse, iar faptul ca se face inca un curs cu aceeasi tema si structura ma intristreaza enorm. Chiar avem nevoie de al 4-lea curs de ruby on rails in Bucuresti?

> [...]
> </rant>
> Asa ca as veni din nou cu propunerea de a readuce la viata proiectul Web Workshops in cadrul WebDev in care sa prezentam technologii moderne folosite in web development (Flask, Metor, Flask-admin, Ember.js, Angular.js, Jquery Mobile, Ionic, Famo.us, RabbitMQ, 0mq, Redis, Mongodb, Cordova, etc...). Macar o prezentare daca nu si o folosire a lor si nu doar la evenimentul de final cum a fost facut pana acum.

Complet de acord, hai sa discutam despre acest aspect intr-un thread separat.

In acelasi timp ar trebui comunicat cine doreste sa se implice in WebDev ROSEdu, daca vom continua sa il mai facem in structura aceasta, facem alta structura sau facem doar workshop-uri. Am creat aici un doodle pentru cine e interesat: http://doodle.com/k7yup987pnbt99sr