[webdev] Cele doua proiecte WebDev de la toamna

Sîrbu Nicolae-Cezar sirbunicolaecezar at gmail.com
Thu May 21 18:10:54 EEST 2015

> Am resetat temporar titlul site-ului (cat discutam subiectul). Dar
> trebuie sa aduci argumente mai convingatoare, so far I'm not at all
> convinced. Titlul actual este "Curs de dezvoltare web ghidată de
> teste, cu o durată de 10 săptămâni, dedicat tuturor elevilor și
> studenților interesați de tehnologii libere". Voi reveni asupra lui in
> functie de rezultatul discutiei.

> Pe Alex Palcuie l-am contactat si nu mi-a raspuns, deci l-am scos de
> pe lista. O sa fac un cross-reference sa vad cine s-a dezabonat de la
> lista, dar inca figureaza la credits, o sa-i contactez pe privat,
> [...]

Serban, cu tot respectul, nu cred ca este ok sa folosesti resursele ROSEdu
pentru a promova un curs personal, pornit pe cont propriu. Ai folosit atat
lista de discutii publica lists.rosedu.org cat si numele cursului "WebDev".

Daca nu eram inscris pe lista asta de discutii nu aflam ca apar si eu pe
lista de "credits" a noului curs webdevupb, anul acesta nu o sa pot
contribui pentru ca nu imi permite timpul.

As dori sa adaug faptul ca ai fi putut veni cu un nume nou pentru curs si
ar fi fost foarte ok sa contactezi oamenii care au contribuit la WebDev
de-a lungul editiilor si sa ii intrebi daca vor sau au timp pentru un alt
curs de acelasi tip.

Totodata te sustin pentru ca stiu ca te-ai dedicat 100% la editiile
anterioare si unul imi pare rau ca se intampla lucrurile astea.

Multumesc,
Cezar