[webdev] Cele doua proiecte WebDev de la toamna

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Thu May 21 13:18:56 EEST 2015

>Si presupun ca restul rugamintilor o sa le ignori, nu? :-)

Am resetat temporar titlul site-ului (cat discutam subiectul). Dar
trebuie sa aduci argumente mai convingatoare, so far I'm not at all
convinced. Titlul actual este "Curs de dezvoltare web ghidată de
teste, cu o durată de 10 săptămâni, dedicat tuturor elevilor și
studenților interesați de tehnologii libere". Voi reveni asupra lui in
functie de rezultatul discutiei.

>Asta presupunand ca ei inca mai urmaresc acesta lista. :-) De aceea te-am
>rugat by default sa-i stergi, dupa care sa-i contactezi pe fiecare sa-i
>intrebi daca vor sa mai faca parte din echipa ta. ;-) Ai invocat de atatea
>ori corectitudine, te rog comporta-te si tu asemenea.

Pe Alex Palcuie l-am contactat si nu mi-a raspuns, deci l-am scos de
pe lista. O sa fac un cross-reference sa vad cine s-a dezabonat de la
lista, dar inca figureaza la credits, o sa-i contactez pe privat,
de-abia dupa aceea ii sterg.
Ceea ce vrei tu ca eu sa fac acum (operatia de "trim" la credits) eu
la editiile trecute am facut la inceputul lunii octombrie, la fel va
fi si anul acesta. Cel tarziu pe 17 octombrie lista de credits va
corespunde cu realitatea, adica va reflecta cine contribuie la curs
intr-un fel sau altul (instructor, code reviewer, interviewer).