[webdev] Hackaton / Adobe

Gabriel Ivanica gabriel.ivanica at gmail.com
Mon Oct 20 21:00:41 EEST 2014

Salut,
     Aici tipu care asculta din umbra dar se implica aproape deloc.
     Am cam ratat partea in care s-au anuntat prezentarile asa ca :
         Vreo sansa sa puteți adauga o scurta prezentare despre mobile
webapps (FirefoxOS, Android, iOS), concentrare in special pe motivatia
de a scrie aplicatii web pentru ecosistemul mobil comparativ cu
aplicatiile native. Nu lunga, nici plictisitoare... I'm late to the show
but, maybe ... ?
     Also pot ajuta ca mentor pe-acolo ca si in ceilalti ani daca e nevoie.
Mersi
     Gabi