[webdev] Hackaton / Adobe

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Mon Oct 20 20:30:02 EEST 2014

Salut,

Am initiat discutiile cu Adobe in vederea obtinerii salii de mese pe
care am folosit-o si in anii trecuti la hackaton, in weekend-ul 13-14
decembrie 2014.
Anul acesta Adobe are cerinte mai stringente ca sa ne gazduiasca.

Ca urmare, am cerut acces in felul urmator:
- pe data de 13 decembrie, intre orele 10.00 si 23.00
- pe data de 14 decembrie, intre orele 10.00 si 19.00

Lista participantilor la hackaton pentru care am cerut acces se afla aici:
https://docs.google.com/document/d/1dmeFt9lvdqc4xEo0dL2M6STiNjJmSv4nUYtjkbjm_KY/edit?usp=sharing

Sunt toti cursantii, prezentatorii si organizatorii acolo, plus Mihai
Mafteianu, care vine de fiecare data.

Va rog sa parcurgeti lista si, daca lipseste cineva de acolo, speak
now or ... you know ... forever hold your peace :)

By default, daca nu spune nimeni nimic, maine la pranz eu ii trimit
lui Daniel Dogaru e-mail de confirmare ca asta e lista finala.

-Dan