[webdev] Fosti studenti

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Mon Mar 10 15:29:07 EET 2014

> Opt-in? Why not opt-out? Adica daca facem opt-in o sa avem mult mai
> putina lume pe site. In plus avem trecuti momentan pe site oamenii de
> anul asta. Pe ei nu i-am intrebat inainte daca vrem sa le publicam
> numele.
>
> Poate opt-in doar daca vor sa link-uie catre ce au facut in cadrul
> webdev sau daca vor sa le apara datele de contact. Eu ma refeream sa
> le trecem doar numele.

Am creat spreadsheet-ul[0]. E work in progress. La anul toamna 2013
mai trebuie verificate numerele de telefon cu spreadsheet-ul de la
inregistrare ca stiu ca sunt gresite unele din ele. Si mai trebuie
adaguate persoanale din primavara 2012.

https://docs.google.com/a/rosedu.org/spreadsheet/ccc?key=0Aq6fhD_ORgfldGd1VnlsTXFPQk5iNWdpb1ZpdmNvMFE&usp=sharing