[webdev] Fosti studenti

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Mon Mar 10 11:31:08 EET 2014

> De acord, dar chestia asta ar trebui facuta cu un scop bine tintit. In
> primul rand sa fie opt-in pentru fostii cursanti (privacy!), si in al

Opt-in? Why not opt-out? Adica daca facem opt-in o sa avem mult mai
putina lume pe site. In plus avem trecuti momentan pe site oamenii de
anul asta. Pe ei nu i-am intrebat inainte daca vrem sa le publicam
numele.

Poate opt-in doar daca vor sa link-uie catre ce au facut in cadrul
webdev sau daca vor sa le apara datele de contact. Eu ma refeream sa
le trecem doar numele.

--
Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com