[webdev] Interviuri WebDev

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Sat Sep 28 00:47:14 EEST 2013

On Friday, September 27, 2013, Dan Serban wrote:

> Din experienta editiilor precedente, planificarea interviurilor este
> un proces netrivial pentru care e nevoie de foarte multa migala. My
> point is: merita inceput acum procesul, and by now I mean *today*.
>
> Trebuie:
> 1) Stabilita lista intervievatorilor.
> 2) Facut un Google spreadsheet (pe orizontala intervalele cu
> granularitate de o ora, pe verticala intervievatorii, dupa care isi
> trece fiecare intervievator cand este disponibil).

Cred ca trebuie sa asteptam sa apara orarele ca sa poata lumea sa
completeze (anu trecut asa am facut). Ma pot ocupa eu de google doc, dar
sincer, nu cred ca trebuie granularitate de 1h. Trecem pe coloane zilele si
fiecare completeaza intre ce ore si ce ore poate veni in zilele
respective. Fac eu doodle-ul apoi cu orele intre care putem tine
interview-uri si ma ocup sa ajunga la candidati.

Maine seara(sambata) o sa aveti google doc-ul. Dar chiar daca sa spunem ca
il completam pana duminica seara, il anuntam luni dimineata. Nu cred ca o
sa apuce toti sa completeze doodle-ul pana luni seara.

PS: Pot ajuta si cu trimis-ul de sms-uri catre candidati daca credeti ca ii
va impulsiona sa completeze doodle-ul mai repede.

--
Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com