[webdev] Interviuri WebDev

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Fri Sep 27 21:02:42 EEST 2013

>De cand o sa incepem sa tinem interviurile? Cum marti e deschiderea, cred
>ca am putea incepe de atunci pentru cei care s-au inscris deja.

Din experienta editiilor precedente, planificarea interviurilor este
un proces netrivial pentru care e nevoie de foarte multa migala. My
point is: merita inceput acum procesul, and by now I mean *today*.

Trebuie:
1) Stabilita lista intervievatorilor.
2) Facut un Google spreadsheet (pe orizontala intervalele cu
granularitate de o ora, pe verticala intervievatorii, dupa care isi
trece fiecare intervievator cand este disponibil).
3) Luate de la puctul 2 intervalele in care si-au anuntat
disponibilitatea cel putin doi intervievatori, si facut un doodle cu
ele.
4) Trimis un e-mail la candidati cu link catre acest doodle si cu
rugamintea de a completa cand se pot ei prezenta la interviu.
E-mail-urile nu trebuie sub nicio forma trimise din contul personal de
e-mail al unui organizator (altfel este dinamitata comunicarea din
moment ce toate e-mail-urile ajung la destinatie in folderul de spam -
this was a very painful experience last year). Trebuie vorbit cu
Andrei Petre si folosit un script special de trimis e-mail-uri bulk.
5) Trebuie sa se ocupe cineva cu asignarea studentilor la
intervievatori (not a trivial task).
6) Trebuie stabilite intrebarile si testele practice pentru interviu
(aici voi avea si eu de adaugat ceva so let me know when you get to
that point).
7) Trebuie centralizate intr-un Google doc rezultatele evaluarii de la
interviu pentru fiecare candidat in parte, pentru ca respinsilor sa le
putem trimite e-mail cu un feedback cu ceea ce pot imbunatati ca sa
fie acceptati in viitor la un curs ROSEdu. Aceste e-mail-uri sunt
importante pentru a pastra curata reputatia ROSEdu, iar de trimiterea
lor ma voi ocupa eu. (Feedback-ul vostru trebuie sa fie obiectiv si
exprimat politicos.)

Eu nu ma voi implica pe partea asta cu interviurile. Decizia pe cine
acceptati va apartine :)
Pot spune insa ca am vazut vreo 3 inscrisi care au fost admisi in
primavara la CDL, deci au mai trecut o data prin furcile caudine
ROSEdu => dexteritatea lor la scris cod e deja verificata.

Cine se ofera sa organizeze partea asta de interviuri?

Thanks,
-Dan