[webdev] Interviuri WebDev

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Tue Oct 1 21:18:07 EEST 2013

>Poti sa ne ajuti cu intrebarile si problemele?

Am rascolit prin thread-urile lungi de la editiile trecute, cineva a
mentionat la un moment dat ca lista cu intrebarile e pe Redmine, nu pe
Google Docs. Redmine a fost dezafectat de curand, iirc. In orice caz,
eu nu cred ca am vazut vreodata la fata lista aceea.

Tot dintr-un thread de atunci, citez "Intrebarile raman mainly cele de
anul trecut, adica intrebari de bash, Linux, retelistica foarte basic
(explicare modelul client server, de ce avem nevoie de IP, etc), POO."

Daca nu facem rapid rost de intrebari, merita trimis un e-mail catre
Mihai Tiriplica si "imprumutat" lista de la CDL.

Eu am zis ca am un mic test pentru candidati pe care as dori ca
intervievatorii sa-l dea la fiecare interviu.
Si anume, sa intrebati candidatii cum ar modifica solutia trimisa de
ei daca problema ar fi fost nu unidimensionala, ci bidimensionala.
Deci in cazul in care s-ar da pe langa i (valoarea integer) nu un
singur sir de functii, ci doua: f1..fn si g1..gm. Si s-ar cere
matricea bidimensionala MxN a valorilor f(g(i)). Cerinta cu m si n
arbitrare ar ramane in vigoare.
Ideea e sa aflam daca nu cumva solutia a fost de fapt facuta de
"fratiorul mai mare care a terminat ACS acum doi ani". This is
actually a real concern, cineva mi-a zis la un moment dat pe canalul
IRC #rosedu ca i-a cerut o persoana ajutorul cu o "mica problema",
care s-a dovedit a fi problema de intrare de la WebDev.

Alta intrebare pe care as vrea neaparat s-o puneti candidatilor este
daca intentioneaza / pot sa participe la 100% din activitatile WebDev.
Anul trecut am avut o bifa in sensul acesta pe formularul de
inscriere, anul acesta nu avem, deci trebuie intrebat face-to-face.

-Dan