[webdev] Interviuri WebDev

Alexandru Tudorica tudalex at gmail.com
Tue Oct 1 20:41:41 EEST 2013

2013/9/27 Dan Serban <dserban01 at gmail.com>:
> 4) Trimis un e-mail la candidati cu link catre acest doodle si cu
> rugamintea de a completa cand se pot ei prezenta la interviu.
> E-mail-urile nu trebuie sub nicio forma trimise din contul personal de
> e-mail al unui organizator (altfel este dinamitata comunicarea din
> moment ce toate e-mail-urile ajung la destinatie in folderul de spam -
> this was a very painful experience last year). Trebuie vorbit cu
> Andrei Petre si folosit un script special de trimis e-mail-uri bulk.
Script-ul stiu ca era undeva pe swarm, are cineva idee unde?

> 5) Trebuie sa se ocupe cineva cu asignarea studentilor la
> intervievatori (not a trivial task).
> 6) Trebuie stabilite intrebarile si testele practice pentru interviu
> (aici voi avea si eu de adaugat ceva so let me know when you get to
> that point).
Ar trebui sa facem ASAP un alt thread de discutie legat de asta. Mai
are cineva google doc-urile de anul trecut cu intrebari de interviu?
Eu tineam minte ca le aveam in Google Drive-ul de pe Rosedu dar nu le
gasesc acolo.

> 7) Trebuie centralizate intr-un Google doc rezultatele evaluarii de la
> interviu pentru fiecare candidat in parte, pentru ca respinsilor sa le
> putem trimite e-mail cu un feedback cu ceea ce pot imbunatati ca sa
> fie acceptati in viitor la un curs ROSEdu. Aceste e-mail-uri sunt
> importante pentru a pastra curata reputatia ROSEdu, iar de trimiterea
> lor ma voi ocupa eu. (Feedback-ul vostru trebuie sa fie obiectiv si
> exprimat politicos.)
Da, trebuie sa mai facem un form ca anul trecut ce trebuie completat
pentru fiecare candidat, chiar daca nu o sa avem la primii form-ul
gata sa il facem pana la final.

> Eu nu ma voi implica pe partea asta cu interviurile. Decizia pe cine
> acceptati va apartine :)
Poti sa ne ajuti cu intrebarile si problemele?

--
Tudorică Constantin Alexandru
http://tudalex.com