[webdev] Re-evaluating the choice of programming language for WebDev

Bogdan Bresug bogdan.bresug at gmail.com
Thu Mar 28 17:53:59 EET 2013

Salut!

Ca participant la WebDev am decis sa nu fac un proiect bazat pe Ruby din
doua motive:
     - nu am avut suficient exercitiu in Ruby ca sa fiu capabil sa fac ceva
ok in cele doua zile (desi am finalizat exercitiul de
StackOverflowTextBased si am mai invatat putin pe cont propriu acasa, o
buna parte din informatii s-a pierdut pana la hackaton-ul final)
     - am considerat ca pot face ceva mai interactiv folosind JavaScript

Nu as numi prezentarea de Ruby un esec, chiar dimpotriva. Am invatat o
multime de notiuni teoretice si nu mi-ar fi imposibil sa incep un proiect
Ruby acum (mai ales ca am mai capatat putina experienta pe partea de
back-end de atunci).

Sunt de acord cu propunerea lui Alex. Mi s-ar parea ok ca WebDev sa fie
impartit in doua sectiuni. S-ar putea tine ca la CDL, sa existe prezentari
comune, apoi cursantii sa fie impartiti in doua sali diferite.

PS: Mi-ar placea sa fac parte din echipa de organizare a editiei urmatoare.
:)

În data de 28 martie 2013, 13:51, Gabriel Voicu <voicu_gabriel at ymail.com> a
scris: