[webdev] Re-evaluating the choice of programming language for WebDev

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Thu Mar 28 13:51:31 EET 2013

On Mar 28, 2013, at 11:14 AM, Dan Serban wrote:

> Acum ca ai mentionat node.js, mi-am adus aminte - doua dintre proiecte
> au folosit node.js/socket.io pe backend (more or less successfully).
> Din puctul meu de vedere aici avem un indicator foarte clar legat de
> directia in care ar trebui sa mearga cursul. N-as vrea sa spun ca
> focusarea pe Ruby a fost un esec, dar nici succes rasunator n-o putem
> numi, avand in vedere ca niciun proiect Ruby nu a luat pana acum vreun
> premiu la jurizare, deci ...
>
> ... this is going to sound crazy ...
>
> Propun sa transformam WebDev intr-un curs de front-end plus node.js/socket.io.
> [...]

Mi se pare o idee foarte buna si o sustin, dar sincer eu vad cursul acesta mai mult pentru
front-end / product developers, care ar avea alt target decat ce am avea pana acum la WebDev.

Eventual le-am putea face pe amandoua in paralel (asa cum a propus is Alex T), iar la cel front-end sa targetam studenti
si de la alte facutati (mate-info, cibernetica, etc.) unde sunt mai multi oameni care fac front-end,
si sa pastram WebDev mai mult backend oriented?

La final am putea face un hackathon tare in care sa punem studentii de la cele 2 cursuri sa lucreze
impreuna. :-D

Ce parere aveti?