[webdev] Rezumat intalnire WebDev - 7 iulie 2013

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Jul 8 18:55:35 EEST 2013

Salut,

Pentru cei care nu au putut sa ajunga ieri la intalnirea WebDev, s-au decis urmatoarele modificari:

* Vom avea 2 cursuri in loc de unul: unul axat pe front-end (HTML, CSS, Javascript, product) si unul axat pe back-end (in principiu va fi Rails-centric)

* Ambele cursuri vor fi pe primul semestru, nu am decis inca daca vor fi simultan sau vor fi unul dupa celalalt

* Structura acestor cursuri a fost facuta de Dan in mail-urile anterioare

* Pentru cursul de back-end vom folosi Rails, iar pentru testare vom folosi MiniTest

* Neaparat trebuie sa le dam studentilor teme, acestea nu vor fi obligatorii dar studentii vor fi instiintati ca pentru a intelege notiunile predate trebuie sa-si faca temele, noi neavand destul timp sa le explicam.

* Site-ul WebDev a fost refacut de Dan si va fi pe o structura de tip single-page-app (multimim Dan!)

* Va trebui sa gasim mai multe workshop-uri pentru Web Workshops

* Ar trebui sa avem prezentari cu subiect mai avansat decat nivelul de beginner, iar aceste prezentari ar fi bine daca am putea sa le avem ca si Tech Talks

Sper ca nu am mai ratat ceva, dar daca da, va rog sa adaugati. :-)

Numai bine!