[webdev] Nou membru al echipei

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Apr 15 12:24:58 EEST 2013

> Nu era vorba de feedback de la cei care au participat la curs? Doodle-ul ăsta e și pentru ei?

3 dintre studentii de la curs: Alexandra, Bogdan si Cezar au dorit sa se implice in organizarea cursului si fac acum parte din echipa.

Intalnirea din doodle este pentru toti cei care se ocupa de organizare (inclusiv voi, prezentatorii) pentru a discuta problemele ce s-au expus in ultimele mail-uri si anume:

1) La propunerea Alexandrei, o discutie deschisa intre noi si ei in care ei sa ne spuna ce considera ca ar trebui imbunatatit + ce feedback reuseste Alexandra sa mai faca rost
2) Impartirea WebDev in 2 cursuri separate: front-end si back-end
3) Pastrarea WebDev ca si curs introductiv urmand ca aprofundarea sa se faca prin workshop-uri cu o anume continuitate

> Eu unul aș prefera feedback via email ce e drept. Mi se pare că pot avea loc discuții concurente, pe când la o întâlnire audio (reală sau virtuală) nu prea, iar mie îmi place să "sleep on it" înainte să dau un reply. Acum, na... depinde cum pot fi trași oamenii de limbă mai mult. Bănuiesc că face-to-face și de către colegi. Poate și un pic de bere :)

Tinand cont ca avem agenda stabilita dinainte iar Alexandra se va ocupa de moderarea partii cu feedback-ul + fiecare isi va pregati de-acasa ce considera ca ar trebui imbunatatit cred (sau cel putin sper) ca vom avea ce discuta. :-)