[webdev] Nou membru al echipei

"Ionuț G. Stan" ionut.g.stan at gmail.com
Mon Apr 15 12:07:19 EEST 2013

On 15/Apr/2013 11:56, Gabriel Voicu wrote:

> Nu mai bine am seta o intalnire ori live (preferabil) ori la un hangout in
> perioada aceasta, pentru ca vad ca sunt destul de multe lucruri de discutat.
>
> Am creat mai jos doodle:
>
> http://doodle.com/qkcaapc4xmmr7f55

Nu era vorba de feedback de la cei care au participat la curs? Doodle-ul
ăsta e și pentru ei?

Eu unul aș prefera feedback via email ce e drept. Mi se pare că pot avea
loc discuții concurente, pe când la o întâlnire audio (reală sau
virtuală) nu prea, iar mie îmi place să "sleep on it" înainte să dau un
reply. Acum, na... depinde cum pot fi trași oamenii de limbă mai mult.
Bănuiesc că face-to-face și de către colegi. Poate și un pic de bere :)

--
Ionuț G. Stan  |  http://igstan.ro