[webdev] Nou membru al echipei

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Apr 15 11:54:25 EEST 2013

________________________________
 From: Dan Serban <dserban01 at gmail.com>
Sent: Monday, April 15, 2013 11:26 AM
Subject: Re: [webdev] Nou membru al echipei

>Sustin ideea de a avea un feedback mai detaliat. Cred insa ca acest
>feedback trebuie luat printr-o discutie face-to-face. Metoda cu
>formularele online de feedback are carentele ei, dupa parerea mea.

Nu mai bine am seta o intalnire ori live (preferabil) ori la un hangout in
perioada aceasta, pentru ca vad ca sunt destul de multe lucruri de discutat.

Am creat mai jos doodle:

http://doodle.com/qkcaapc4xmmr7f55

P.S.: Sorry pentru mail-ul formatat prost, am probleme cu clientul de email
iar mai nou Yahoo Mail! "te obliga" sa raspunzi prin top posting.