[webdev] Nou membru al echipei

Alexandru - George Burghelea iceman.ftg at gmail.com
Mon Apr 15 11:30:02 EEST 2013

> Sustin ideea de a avea un feedback mai detaliat. Cred insa ca acest
> feedback trebuie luat printr-o discutie face-to-face. Metoda cu
> formularele online de feedback are carentele ei, dupa parerea mea.
Aici nu sunt neaparat de acord (nici impotriva). Dar daca vrei sa dai un
detaliu fiecarei persoane implicate/prezentatori aici ar fi greu. Plus ca daca
stai si mai scrii la acel feedback de-a lungul unei zile sunt sanse sa iti mai
aduci aminte cate ceva nou de fiecare data, lucruri care foarte usor
scapa din minte cand esti face 2 face.