[webdev] Nou membru al echipei

Alexandru - George Burghelea iceman.ftg at gmail.com
Mon Apr 15 11:26:20 EEST 2013

> Interesanta ideea cu impartirea in 2 cursuri dar cred ca vor exista probleme
> cu studentii ce vor sa participe la ambele . Dar totusi, asa pot fi
Aici se pot gasi solutii. Of the top of my head ar fi sa fie in zile
diferite (desi e mai delicat).
> aprofundate informatiile . Deasemenea consider ca putem sa cerem un feedback
> mai detaliat de la cei ce au participat anul trecut (inclusiv eu, Cezar si
> Bogdan) pentru a imbunatati desfasurarea cursului.
Foarte buna idee. Eu propun un nou thread in care voi sa spuneti cat
mai exhuastiv ce v-a placut
ce nu v-a placut (fara menajament, dar intr-un mod constructiv :D ).

Also, Cezar si Bogdan ar trebui inscrisi pe lista. AlexM parca tu erai
admin pe aceasta lista nu?