[webdev] Nou membru al echipei

alexandra sandulescu alecsandra.sandulescu at gmail.com
Mon Apr 15 11:14:52 EEST 2013

Hello,

Multumesc Gabi pt introducere. Sunt foarte incantata ca voi participa in
alt mod la WebDev, aceasta fiind o experienta noua pentru mine :).

Interesanta ideea cu impartirea in 2 cursuri dar cred ca vor exista
probleme cu studentii ce vor sa participe la ambele . Dar totusi, asa pot
fi aprofundate informatiile . Deasemenea consider ca putem sa cerem un
feedback mai detaliat de la cei ce au participat anul trecut (inclusiv eu,
Cezar si Bogdan) pentru a imbunatati desfasurarea cursului.

Alexandra