[webdev] Fall 2012

Alexandru - George Burghelea iceman.ftg at gmail.com
Wed Sep 26 10:30:36 EEST 2012

Salut,

Imi cer scuze ca nu am participat la "conferinta",
dar am asteptat pe skype vreo 20 min si nu era nimeni si abea ulterior
am aflat de la gabi ca a fost pe Google Hangout

Vreau sa va cer parearea in legatura cu badge-urile.
Am pus aici lista pe care ma gandeam sa o fac cu fiecare.

Daca s-a mai facut vreo stenograma de la ultima intalnire as vrea sa o
vad si eu.

Sper ca pana luni seara sa vin cu propuenri de badge-uri.

Also ma gandeam cum sa facem cu site-ul si ma gandeam sa il facem
unitar cu cel de la rosedu, care din cate stiu e scris in jekyll.
Nu stiu nimic despre el, dar cred ca ar trebui sa il luam si pe el in calcul.

Again sorry pentru idiotenia mea de la meeting.
[0] https://docs.google.com/document/d/1jldQuDQvHbAn75Tbp9JHe17nvs_V3Y65Ku-rqO5p8-U/edit