[webdev] Fall 2012

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Wed Sep 19 17:11:53 EEST 2012

Salut,

Ar trebui sa fiu si eu azi la 8, dar s-ar putea sa intarzii unpic.
Aveti mai jos un link catre documentul cu ce s-a discutat ultima oara.

https://docs.google.com/document/d/1tXdNDEWj8rAlaoopxEYFYHF41YxVlxr5UbeA_CtzMQ4/edit

Mi se pare un proiect foarte interesant interviewzen.com, numai ca nu mai tin minte exact daca am stabilit ca vom scrie cod in cadrul interviurilor.
Adica, din ce am observat de anul trecut, cei care s-au evidentiat in cadrul interviurilor au fost si cei care au ramas "loiali" in cadrul cursului.

Ne auzim!

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi