[webdev] RVM installation report

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Fri Oct 26 12:27:50 EEST 2012

Salut Dan,

Imi cer scuze ca raspund asa de tarziu, dar nu am fost in tara in ultimele zile.

In primul rand multumesc pentu efortul pe care l-ai facut in a-i ajuta pe studenti
sa instaleze RVM-ul pe laptop-urile lor. In orice caz, la hackaton voi avea si eu
o masina virtuala cu mine in caz ca sunt probleme.

In al doilea rand, problema pusa de tine este una foarte buna, sincer nu stiam detaliile legate
de problemele cu WiFi-ul de la Adobe si nici faptul ca vor fi asa de putini
studenti fara laptop-uri (aici macar avem o solutie in sensul ca ii punem sa faca
pair programming). Eventual daca e nevoie as putea sa-mi donez si eu laptop-ul meu
impreuna cu un netbook (asta in caz ca vom avea de-acolo monitoare pentru ca ar
fi dificil sa lucreze 2 oameni pe un netbook).

Dealtfel, si eu ma intreb acum de ce s-ar merita sa facem efortul acesta, dar in acelasi timp
realizez ca nu ar fi OK din partea noastra sa vorbim o chestie cu ei dupa care sa dam
inapoi cu o saptamana inainte. Nu ma refer la noi ca la persoane, ci la noi ca la imaginea
ROSEdu in colaborare cu Adobe, pentru ca mai mult ca sigur vor urma si alte astfel
de activitati.

Eventual ce propun eu ar fi sa mergem la hackatonul acesta
de pe 3 noiembrie si sa vedem cum iese, iar dacanu iese la fel de bine fata de cum ar fi putut sa iasa
in laboratorul nostru, atunci macar le putem spune ca mutam hackatonul de pe 15 decembrie la noi in
facultate pentru ca avem acolo tot ce ne trebuie.

Voi ce parere aveti?

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi