[webdev] RVM installation report

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Sun Oct 21 12:12:04 EEST 2012

Ieri, cursantii au venit la curs cu laptop-urile personale, la cererea
mea (le trimisesem e-mail cu doua zile inainte).
Pe vreo 6 laptop-uri am instalat cu succes RVM.
Vreo patru dintre ele au ramas agatate la mijlocul etapei "rvm install
1.9.3" (la downloading Ruby), nu prea am inteles de ce, dar banuiesc
ca problema e legata de ramanerea in urma cu update-urile a sistemului
de operare si poate fi rezolvata aducandu-l la zi. I-am rugat pe cei
patru sa vina si sambata viitoare cu laptop-ul, sa lucram in
continuare la problema.

Also, am scris un tutorial cu toata procedura la [0].

If all else fails, vom copia folderul .rvm din arhiva de la [1]
(32-bit) in /home/user in situatiile in care nu ne prindem unde e
buba. Daca are cineva un 64-bit Ubuntu, ar fi o idee buna sa avem la
dispozitie si varianta aceea de .rvm, just in case.

[0] https://github.com/dserban/WebDevCourseMaterials/tree/master/0-installing-rvm
[1] http://ompldr.org/vZnZzcQ/rvm.tar.gz

P.S. I don't want to be that guy, dar avand in vedere ca nu a mers
totul struna si ca la hackaton vor fi 10 laptop-uri la 16 persoane, eu
unul cam incep sa pun sub semnul intrebarii utilitatea mutarii
hackatoanelor din EG106, unde avem toata infrastructura "highly
tuned", la Adobe. Exista vreun avantaj oferit de aceasta mutare care
sa justifice tot maldarul asta de inconveniente?
Also, din cate stiu eu din participarile la diverse editii WebUp,
conexiunea la internet la Adobe se face cu unencrypted WiFi plus
autentificarea browserului pe un web gateway. Cu alte cuvinte, doar
browserul primeste un cookie care-i da acces la internet. Daca avem
nevoie pe loc sa downloadam/instalam ceva cu "gem install", "git
clone" sau "curl", respectivii user agents, neavand acces la cookie,
nu vor putea transfera nimic.