[webdev] Prezentare Curs 1, Introducere în HTTP

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Thu Oct 11 12:17:34 EEST 2012

> Păreri?

Nu vreau sa interferez cu planul tau de prezentare, am doar o observatie minora.
Strategia pe care urmeaza s-o aplic eu la predare se bazeaza pe doi piloni:
- Practice before theory
- Example-driven teaching
Stiu ca "practice before theory" e contrar stilului cu care ne-a
obisnuit pe toti invatamantul clasic si deci e greu de acceptat ca e o
abordare valabila, insa ma bazez pe revelatii pe care le-am avut
despre propriul meu proces de invatare si despre cum gestioneaza
mintea unui student trecerea de la un nivel de abstractizare la
urmatorul.

Inca o data, nu vreau sa-ti schimbi prezentarea pe baza feedback-ului
de la mine, am vrut doar sa observ ca va exista in cadrul cursului o
tranzitie de la o abordare la cealalta.