[webdev] Prezentare Curs 1, Introducere în HTTP

Dan Filimon dfilimon at rosedu.org
Thu Oct 11 08:15:42 EEST 2012

On Oct 11, 2012, at 7:41, Alexandru - George Burghelea <iceman.ftg at gmail.com> wrote:

> Pare in regula.
> Dar eu am alta problema. Ce s-a intamplat cu prezentarile intr-un
> format unitar ? Nu s-a ales deck.js ?

Ba da, dar asta e prima de anul asta si am preferat sa fac una indiferent  de format.
Google Docs are in plus avantajul de-a putea fi embeduita ușor pe site (trebuia sa facem si un alt site...) si hostarea e rezolvată.

In plus, n-am ales efectiv formatul unitar. Într-o lume ideala am fi avut o tema pregătită.

O pot reface in deck.js dar vreau sa știu dacă într-adevăr mai e o prioritate sau pierd timp degeaba fiindcă oricum arată  toate altfel. Știi cum trebuia de fapt sa fie gata mai din timp, etc, etc.