[webdev] Site CDL 2013

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Fri Nov 30 18:31:42 EET 2012

Teodora, Taygun, Mihai,

Cam cand ar fi deadline-ul pentru redesign?
Intreb pentru ca hackaton-ul final al editiei curente WebDev va avea
loc in weekend-ul 15-16 decembrie, si ma gandesc ca daca va trebuie
acum repede acest redesign, as putea sa adaug aceasta activitate ca
proiect propus pentru hackaton si sa vedem daca-si alege vreunul
dintre cursantii nostri sa lucreze la el (se subintelege Bootstrap
pentru partea de design).

Intamplator, are si site-ul WebDev nevoie de un refresh. Hai sa va
povestesc cum as vedea eu redesign-ul ideal pentru WebDev, si sa-mi
spuneti daca abordarea mea vi se pare aplicabila si la site-ul CDL.
M-am gandit ca in loc de site tip wiki, site-ul WebDev sa fie un SPA
(Single Page App), adica site static care isi incarca de la bun
inceput intr-un buffer invizibil toate paginile cu continut, urmand ca
ulterior navigarea intre pagini sa fie instant (a la Gmail).
Ca si gazduire, am propus mai demult Github Pages [2] pentru ca mi se
pare o metoda mult mai flexibila pentru lucrul in echipa la continutul
unui site. Github Pages e ca un fel de CDN, static site host,
pull-request-based publishing platform, all rolled into one.

[2] https://help.github.com/categories/20/articles