[webdev] Site CDL 2013

Alexandru - George Burghelea iceman.ftg at gmail.com
Fri Nov 30 16:42:39 EET 2012

@ Cezar
Inteleg ce vrei sa zici, dar Gabi s-a referit la faptul ca noi in
general face back-end-ul . Cand a zis ca nu le avem cu designul nici
la "proiectare" si undeva mediocru la "implementare".

@Mihai
Daca aveti idee cum vreti sa arate site-ul puteti folosi Twitter
Bootstrap [0]. E foarte in voga acum. Sunt la al treilea proiect la
care il folosesc.
Eu unul v-as putea ajuta dar, abia in februarie ( ceea ce cred ca e
prea tarziu ).

[0]http://twitter.github.com/bootstrap/

Alexandru - George Burghelea