[webdev] Midterm feedback summary, final hackathon Doodle

"Ionuț G. Stan" ionut.g.stan at gmail.com
Tue Nov 27 20:57:01 EET 2012

On 27/Nov/2012 20:00, Dan Serban wrote:

> Am trimis fisierul.

Mersi.

> Lista de fata fiind publica, si informatiile fiind semi-confidentiale
> (cel putin asa le consider eu), am preferat aceasta abordare.
> Am mers pe principiul "ce tie nu-ti place, altuia nu-i face". Eu daca
> incredintez un feedback, am pretentia ca cei care-l colecteaza sa nu
> share it with the world.

N-am avut așteptarea asta din cauza faptului că a fost feedback anonim.
Poate data viitoare punem și un checkbox să-i întrebăm dacă sunt de
acord ca feedback-ul să fie accesibil public. Eventual ar mai trebui
consimțământ și din partea prezentatorilor. Asta ca să nu ajungă public
feedback negativ despre ei (punctul ăsta de vedere îl înțeleg).

--
Ionuț G. Stan  |  http://igstan.ro