[webdev] Midterm feedback summary, final hackathon Doodle

Dan Serban dserban01 at gmail.com
Tue Nov 27 20:00:51 EET 2012

>Eu aș vrea să văd feedback-ul, deși cred că n-a intrat și cursul meu
>acolo dar m-ar putea ajuta la partea a doua. De ce nu e mai open toată
>treaba asta?

Am trimis fisierul.

Lista de fata fiind publica, si informatiile fiind semi-confidentiale
(cel putin asa le consider eu), am preferat aceasta abordare.
Am mers pe principiul "ce tie nu-ti place, altuia nu-i face". Eu daca
incredintez un feedback, am pretentia ca cei care-l colecteaza sa nu
share it with the world.

-Dan