[webdev] Proiectul de curs

Alex Morega alex at grep.ro
Tue Jan 24 23:51:57 EET 2012

On 24 Jan 2012, at 21:59, Alex Morega wrote:

> Aici intrăm într-o discuție pe care trebuie s-o rezolvăm: ce ne așteptăm de la studenți? Mă gândesc că ar trebui să fie măcar anul 2, sau cu knowledge echivalent, să aibă o bază de programare, pentru că nu putem să-i învățăm branching/looping/io de la zero.

Niște numere, distilate din înscrierile de pe site[1]:

{'_total': 48,
 ('sunt', 'etc'): 6,
 ('sunt', 'student'): 42,
 ('sunt-student', '', ''): 1,
 ('sunt-student', 'ACS', '1'): 6,
 ('sunt-student', 'ACS', '2'): 18,
 ('sunt-student', 'ACS', '3'): 6,
 ('sunt-student', 'ACS', '4'): 3,
 ('sunt-student', 'ACS', '5'): 2,
 ('sunt-student', 'ACS', 'Master, an 2'): 1,
 ('sunt-student', 'ASE', '2'): 1,
 ('sunt-student', 'ETTI', '3'): 1,
 ('sunt-student', 'FMI-UNIBUC', 'Master '): 1,
 ('sunt-student', 'Mate-Info', '3'): 1,
 ('sunt-student', 'ase cibernetica', '1'): 1,
 ('stiu', 'deploy'): 5,
 ('stiu', 'design'): 15,
 ('stiu', 'evented'): 7,
 ('stiu', 'frontend'): 12,
 ('stiu', 'mvc'): 9,
 ('stiu', 'nosql'): 6,
 ('vreau', 'deploy'): 39,
 ('vreau', 'design'): 32,
 ('vreau', 'evented'): 37,
 ('vreau', 'frontend'): 34,
 ('vreau', 'mvc'): 37,
 ('vreau', 'nosql'): 35}

Câteva concluzii rapide:

 * Avem mulți doritori de anul 2, de așteptat conform Gabi (studenții de ani mari au teme și treburi).
 * Opțiunile "vreau" au fost bifate uniform, fiecare persoană a bifat în medie 4 spre 5 opțiuni din cele 6.
 * Opțiunile "știu" au un mic bias spre front-end și design, pe care câțiva declară că le știu deja, dar oricum sunt puțini.

[1] http://webdev.rosedu.org/

-- Alex