[webdev] Proiectul de curs

Gabriel Voicu voicu_gabriel at ymail.com
Mon Jan 16 13:54:32 EET 2012

On Jan 16, 2012, at 12:07 AM, Răzvan Botea wrote:

> hiar să fie diferită (dacă găsim destule exemple real life ușor de implementat).
>
> Let's not forget că nu mulți din ei nu sunt foarte comfortabili cu lucrul într-un mediu de genul ăsta (cum sunt cei care au fost la CDL), iar dacă avem un singur proiect e mai greu de manage și probabil vor exista probleme.

Da, si asta e o idee foarte buna. Haideti atunci sa vedem cum facem pana la urma:

1) Alegem un curs de-a lungul semestrului, in care studentii sa implementeze un singur proiect
2) Cream echipe de 5-6 oameni (asa cum a spus Razvan) care vor implementa proiecte la alegere?

Gabriel Voicu
E-mail: voicu_gabriel at ymail.com
Skype: voicu_gabi
Phone: 0726283665