[webdev] Proiectul de curs

Răzvan Botea razvanb at rosedu.org
Mon Jan 16 00:07:58 EET 2012

On 1/15/2012 10:06 PM, Alex Morega wrote:
> Ce se întâmplă dacă unii aleg să implementeze diferit față de alții? Asistenții (adică aceia dintre noi care se plimbă printre studenți și îi ajută când se blochează) o să trebuiască să facă switch de la o "arhitectură" la alta. Sau impunem noi structura programului, no discussion?

Întrebarea lui Alex este una buna și reală. Eu m-aș fi gândit să facem
pe echipe (mai puține decât ce a fost la CDL, adică < (5 || 6)), dar
tema proiectul să fie aceeași, sau chiar să fie diferită (dacă găsim
destule exemple real life ușor de implementat).

Let's not forget că nu mulți din ei nu sunt foarte comfortabili cu
lucrul într-un mediu de genul ăsta (cum sunt cei care au fost la CDL),
iar dacă avem un singur proiect e mai greu de manage și probabil vor
exista probleme.

--
Răzvan Botea