[webdev] Propunerile cursantilor pentru proiecte la hackathon

Alexandru - George Burghelea iceman.ftg at gmail.com
Thu Apr 19 13:06:25 EEST 2012

Merci Dan ca ai pus si aici.

> 1) BrowserQuest clone
> BrowserQuest [1a] consta din biblioteca [1b] frontend-uita cu niste eye-candy.
> Cu alte cuvinte, necesita cunostinte foarte bine fundamentate de
> Node.JS si de websockets, without the polyfill / regressive
> enhancement syntactic sugar provided by Socket.IO [1c].
> Din pacate acest proiect se situeaza cu mult in afara ariei de
> cuprindere a cursului WebDev, as zice eu.
> [1a] http://browserquest.mozilla.org/politehnicaquest.pub.ro
> [1b] https://github.com/Worlize/WebSocket-Node
> [1c] http://socket.io/
Si mie ideea mi se pare total nefezabila pentru doar doua zile de lucru.

> 2) Sinatra-based blog engine
> Idee fezabila, merita luat Scanty [2] ca model.
> Mentors will be needed.
> [2] https://github.com/adamwiggins/scanty
Aici asa e, numai ca s-ar putea sa fie considera o  idee "booring"

> 3) Sinatra-based DEXonline clone
> Idee fezabila, mentors will be needed.
Aici ar fi relativ ok de facut in 2 zile. Cred ca un stub functional e
total tangibil in 2 zile.

> 4) Sinatra-based torrent tracker
> Idee fezabila, merita reverse-engineer-uit announce.php din OpenTracker [4].
> Mentors will be needed.
> [4] http://www.whitsoftdev.com/opentracker/

Cineva dornic sa fie mentor pentru unul din proiecte ?

--
Alexandru - George Burghelea