[vmchecker-dev] VMchecker instalare nouă

Călin Iorgulescu calin.iorgulescu at gmail.com
Thu Aug 7 15:36:46 EEST 2014

> Hai să fie ăsta testul -- voi încerca să folosesc noua interfață. Zic
> asta pentru că de interfața veche nu mai răspunde nimeni și dacă
> întâmpinăm o problemă acolo va fi mai greu de rezolvat. Ce zici, sună bine?

Salutare,

Ținând cont că există o versiune nouă a interfeței, probabil cea veche
va fi în scurt timp abandonată. Totuși, eu îmi mai aduc aminte câte
ceva despre cum se compilează și cum se face deployment-ul versiunii
vechi. Am făcut push pe github acestor instrucțiuni.
Puteți găsi pe https://elf.cs.pub.ro/~vmchecker2/ui/index.html un
deployment separat doar al interfeței.

Dacă credeți că mai poate fi util ceva din implementarea cea veche,
let me know și voi încerca să îmi aduc aminte ce mai știu.

Spor,
Călin