[vmchecker-dev] VMchecker instalare nouă

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Thu Aug 7 11:18:45 EEST 2014

> O să încerc să submit patchuri dacă văd astfel de mesaje.
>
> Pe scurt, cu ce se încep?

Cele care le stiu eu sunt:
https://github.com/rosedu/vmchecker/blob/master/vmchecker/websutil.py#L183
Posibil sa fie si altele.

> Care sunt dependențele pentru noua interfață?

Noua interfata este scrisa in nodejs/meteorjs (http://meteor.com/)
Pe masina virtuala am facut sa fie un rolling-release - de fiecare data
cand dai git pull, se updateaza si interfata. Tehnic poti sa faci si un
package cu interfata, dar nu am incercat pana acum.

> E suficient un VM pe 32 de biți cu Debian pentru asta?

Dap.

> 2GB storage e de ajuns?

Asa ar trebui.

> Deocamdată am nevoie doar de partea de submisie + versionare. Partea de
> testare (adică adăugarea unui VM care să fie rulat cu teste) poate fi
> adăugată mai târziu?

Da. Partea de testare nu este necesara pentru functionarea storer-ului.