[vmchecker-dev] Status-ul oficial al proiectului vmchecker

Valentin Gosu valentin.gosu at gmail.com
Sun Jun 2 19:48:04 EEST 2013

2013/6/2 Razvan Deaconescu <razvan at rosedu.org>

> Salutare, Călin!
>
> Mi se pare excelent să fie folosit vmchecker la VU. Cred că cea mai
> simplă soluție ar fi, pe moment, instalarea vmchecker cu suportul nostru
> pe niște servere din Olanda. Documentația nu este cea mai bună și e
> nevoie de ceva nervi ca să-l faci să meargă.

Salut,

Sunt dispus sa ajut pe cat posibil cu instalarea vmchecker.
Pentru un demo, am pus o masina virtuala cu vmchecker pe swarm. Mai multe
detalii la [1].
Aceasta foloseste LXC ca mediu de testare, si este mai mult sau mai putin
gata pregatita.

> Așa cum a spus și AJ, Vali Goșu deține cele mai multe informații legat
> de asta. Probabil vom avea o întrevedere în luna iulie legată de
> dezvoltarea vmchecker: stadiul curent, ce e de făcut, ce se poate face.

In prezent, noul repo de vmchecker [2] contine 3 branch-uri:
1. Cel original de pe github
2. Implementarea mea de cu LXC si KVM
3. UI-ul in PHP facut de cosmin.

UI-ul de la CDL arata promitator, desi inca nu este complet, si nu e
integrat inca cu vmchecker.
Eu as vrea sa ne ocupam vara asta sa finalizam tot, insa din cate stiu
baietii sunt destul de ocupati cu GSoC & stuff.

[1] http://lists.rosedu.org/pipermail/vmchecker-dev/2013-March/000974.html
[2] https://github.com/rosedu/vmchecker