[vmchecker-dev] Status-ul oficial al proiectului vmchecker

Razvan Deaconescu razvan at rosedu.org
Sun Jun 2 18:37:38 EEST 2013

Călin Iorgulescu <calin.iorgulescu at gmail.com> writes:
> Salut,
>
> În urma unor discuții cu câțiva asistenți de la universitatea VU din
> Amsterdam, am constatat că ei ar fi interesați să încerce interfața
> Vmchecker pentru câteva teme. Desigur, la început ar fi pentru un
> subset restrâns de teme ale unei singure materii. Eu aș spera ca în
> urma unei astfel de probe, dacă lucrurile ar merge bine, să înceapă să
> existe interes și din partea mai multor profesori pentru adoptarea
> acestei soluții.

Salutare, Călin!

Mi se pare excelent să fie folosit vmchecker la VU. Cred că cea mai
simplă soluție ar fi, pe moment, instalarea vmchecker cu suportul nostru
pe niște servere din Olanda. Documentația nu este cea mai bună și e
nevoie de ceva nervi ca să-l faci să meargă.

> Din acest motiv, aș vrea să întreb: Care este status-ul oficial al
> proiectului momentan? Eu nu am mai avut contact cu proiectul de ceva
> vreme, dar am observat că pe repository-ul oficial GitHub (care
> momentan este down, aparent) nu au existat schimbări în codebase de
> ceva timp. Dar știu că au mai fost tentative de a îmbunătăți sistemul
> (o interfață GUI nouă, o coadă de teme distribuită bazată pe celery
> etc.).

Așa cum a spus și AJ, Vali Goșu deține cele mai multe informații legat
de asta. Probabil vom avea o întrevedere în luna iulie legată de
dezvoltarea vmchecker: stadiul curent, ce e de făcut, ce se poate face.

Când ar fi cazul folosirii vmchecker? Când ar trebui să fie gata în
Olanda? Septembrie 2013?

Răzvan