[vmchecker-dev] Status-ul oficial al proiectului vmchecker

Alexandru Juncu alexj at rosedu.org
Sun Jun 2 18:23:51 EEST 2013

2013/6/2 Călin Iorgulescu <calin.iorgulescu at gmail.com>:
> Salut,
>
> În urma unor discuții cu câțiva asistenți de la universitatea VU din
> Amsterdam, am constatat că ei ar fi interesați să încerce interfața
> Vmchecker pentru câteva teme. Desigur, la început ar fi pentru un
> subset restrâns de teme ale unei singure materii. Eu aș spera ca în
> urma unei astfel de probe, dacă lucrurile ar merge bine, să înceapă să
> existe interes și din partea mai multor profesori pentru adoptarea
> acestei soluții.
>
> Din acest motiv, aș vrea să întreb: Care este status-ul oficial al
> [...]

Vali cred că e shefu' care îți poate da informații mai detaliate, dar,
ce mai știu eu:
Da, există inițiativa vmchecker 2.0 pentru o versiune mai sănătoasă
(vei ce zi fericită va fi pentru mine când o voi vedea în picioare).
Până acum există doar o rescrisere parțială a interfeței web, proiect
din cadrul CDL-ului din primăvară. Am înteles că au fost făcute multe
lucuri, dar nu este gata de deploy (probabil se va mai lucra în vară
și poate vom avea ceva în toamnă).

Cred că dacă vrei să faci un demo, va trebui să o faci cu arhitectura veche.

Repo-ul nou este:
https://github.com/rosedu/vmchecker
(dar nu a fost nimic nou împis; btw, nici nu știu unde e pus codul
pentru ce s-a lucrat la CDL).

Ce propui tu pare awesome! Și cred că merită investit în asta. First
VU, next, THE WORLD!! muhaha..er.. ups.