[vmchecker-dev] Status-ul oficial al proiectului vmchecker

Călin Iorgulescu calin.iorgulescu at gmail.com
Sun Jun 2 17:40:30 EEST 2013

Salut,

În urma unor discuții cu câțiva asistenți de la universitatea VU din
Amsterdam, am constatat că ei ar fi interesați să încerce interfața
Vmchecker pentru câteva teme. Desigur, la început ar fi pentru un
subset restrâns de teme ale unei singure materii. Eu aș spera ca în
urma unei astfel de probe, dacă lucrurile ar merge bine, să înceapă să
existe interes și din partea mai multor profesori pentru adoptarea
acestei soluții.

Din acest motiv, aș vrea să întreb: Care este status-ul oficial al
proiectului momentan? Eu nu am mai avut contact cu proiectul de ceva
vreme, dar am observat că pe repository-ul oficial GitHub (care
momentan este down, aparent) nu au existat schimbări în codebase de
ceva timp. Dar știu că au mai fost tentative de a îmbunătăți sistemul
(o interfață GUI nouă, o coadă de teme distribuită bazată pe celery
etc.).

Mulțumesc.

Călin