[vmchecker-dev] [Vmchecker] Adaugare teste pentru tema

Andrei Petre p31andrei at gmail.com
Fri Aug 12 19:58:39 EEST 2011

2011/8/12 Victor Carbune <victor.carbune at gmail.com>:
> Eu am urmarit instructiunile din INSTALL, lucrurile au mers smooth
> pana cand am incercat sa imbin cele doua masini (dar nu imi aduc
> aminte cauza acum). Cum ai progresat in acest sens?

Nu am configurat ambele VM-uri pentru ca nu eram sigur cum se face.
Dar mi-a dat ddvlad un fisier config cu configurarile de la SO, iar
Laura un pdf how-to-vmchecker.pdf care explica pe scurt cum
configurezi masina _storer_.

Combin informatiile de la voi si vad ce iese. Multumesc pentru
informatii. E important sa-mi fac o idee de ce se intampla :)

> Testele sunt publice?

Cred ca da. Oricum nu raman doar astea.

--
Andrei