[vmchecker-dev] [Vmchecker] Adaugare teste pentru tema

Victor Carbune victor.carbune at gmail.com
Fri Aug 12 02:34:23 EEST 2011

Salut Andrei,

CC'ing vmchecker-dev, vmchecker-user pentru ca m-am tot lovit de
probleme cand am incercat sa rulez vmchecker local, si sper sa fiu
corectat.

> Spuneai tu la un mom dat ca ti-ai instalat vmchecker local si as vrea
> sa-ti cer orice instructiuni / tips ai sa-mi oferi.
> -> ce vreau eu sa fac:
> ** sa integrez niste teste pentru o tema de AI pe vmchecker (ca
> testele de la huffman-tree - tema4 SD)
> -> m-am gandit sa fac asa:
> ** sa instalez vmchecker local ( am vazut pe github ca are un fisier
> INSTALL - e complet? )
Ma gandesc ca ar fi mai bine sa te ajute cineva cu o instanta
direct pe elf dedicata pentru IA (pana la urma tot va fi nevoie),
decat sa petreci timp instalandu-l local (exceptand cazul in care vei
scrie cod pe vmchecker direct).

Eu am urmarit instructiunile din INSTALL, lucrurile au mers smooth
pana cand am incercat sa imbin cele doua masini (dar nu imi aduc
aminte cauza acum). Cum ai progresat in acest sens?

> ** sa 'integrez' (nu stiu cum inca) o masina virtuala pe vmchecker
>
> Masina virtuala (debian based sau nu conteaza?) contine o tema de la
> AI cu niste teste automate. Cam ce trebuie sa fac pentru a o
> 'integra'? Sau nu trebuie sa folosesc o masina virtuala, ci integrez
> testele altfel?
Practic ar trebui sa mearga orice masina virtuala, si ideea e sa ai
configurate pe ea tool-urile care iti sunt necesare pentru evaluare.

Testele automate se pun separat pe storer, intr-o arhiva zip, care e
copiata pe masina tester la momentul evaluarii unei teme.

In principiu noi aveam un script care ia o tema (arhiva .zip), o
dezarhiveaza, ruleaza makefile-ul, dezarhiveaza testele si executa
binarul individual pe mail multe teste. Cel putin partea asta e
complet configurabila, in functie de script-ul tau.

> Ce-i drept, ti-am dat mail inainte sa dau clone si sa ma uit atent (cu
> readme-u si install-u) prin fisiere. Daca nu ai timp sa-mi spui, o sa
> incerc sa inteleg singur si te intreb doar pe ici pe colo ifneedbe.
Sure, acum cum mai e situatia?
Testele sunt publice?

Rog pe cei de pe listele vmchecker- sa ma corecteze sau sa mai adauge
informatii, daca e cazul :).

Victor