[vmchecker-dev] [vmchecker] Bug caractere speciale în parolă

Calin Iorgulescu calin.iorgulescu at gmail.com
Tue Nov 23 20:55:00 EET 2010

2010/11/23 Calin Iorgulescu <calin.iorgulescu at gmail.com>

> Aproape am uitat. Nu prea are relevanță ce encodare folosim ținând cont că
> este POST. Se pot folosi absolut orice caractere, POST este folosit și la
> transmiterea fișierelor binare, deci nu există șanse să fie rupt de către
> vreun caracter obscur.
>
> Am postat pe contul meu de github 2 patch-uri: ultimul rezolvă problema cu
> parolele iar penultimul rezolvă o problemă introdusă de mine care făcea o
> cache-uire proastă a form-urilor de upload. (cel puțin sper că o rezolvă).
>
> Copiez acum codul pe vmchecker2 pe elf și îl compilez. Lucian, când ai
> [...]

Am mai pus încă 3 patch-uri pe lângă cele menționate acolo:

-- Antepenultimul patch este necesar pentru a putea adapta vmchecker la
infrastructura de storage de la USO/RL.
Pe acest storage extern userii au home-ul de foma /home/c/calin.iorgulescu
(exista un folder intermediar cu prima litera a prenumelui acolo). Am făcut
o funcție care parsează AssignmentStorageBasepath și înlocuiește singur unde
e nevoie.
Din nefericire, am uitat că String.format() este disponibil de la python2.6
în sus, iar pe elf avem python2.5.
Am rezolvat asta în ultimul patch
-- Penultimul patch repară un typo în vmchecker-vm-executor pentru pornirea
message-handler-ului. Este necesar pentru USO/RL.
-- Ultimul patch implementează o variantă compatibilă python 2.5 a parsării
AssignmentStorageBasepath

Aceste patch-uri nu influențează cu nimic temele de CPL, însă sunt necesare
pentru o bună funcționare a temelor de USO/RL. Te rog încearcă să le
integrezi pe elf ASAP. Este foarte important să funcționeze sistemul

Mulțumesc,
Călin