[vmchecker-dev] [vmchecker] Bug caractere speciale în parolă

Calin Iorgulescu calin.iorgulescu at gmail.com
Tue Nov 23 03:00:43 EET 2010

2010/11/23 Lucian Adrian Grijincu <lucian.grijincu at gmail.com>

> Cum zici tu, eu nu știu urlencode/decode. De aia am zis de base64.
> Whatever works best is fine with me.
>
> --
>  .
> ..: Lucian

Aproape am uitat. Nu prea are relevanță ce encodare folosim ținând cont că
este POST. Se pot folosi absolut orice caractere, POST este folosit și la
transmiterea fișierelor binare, deci nu există șanse să fie rupt de către
vreun caracter obscur.

Am postat pe contul meu de github 2 patch-uri: ultimul rezolvă problema cu
parolele iar penultimul rezolvă o problemă introdusă de mine care făcea o
cache-uire proastă a form-urilor de upload. (cel puțin sper că o rezolvă).

Copiez acum codul pe vmchecker2 pe elf și îl compilez. Lucian, când ai timp,
să-l pui în producție, te rog.

Călin