[vmchecker-dev] [vmchecker] Bug caractere speciale în parolă

Calin Iorgulescu calin.iorgulescu at gmail.com
Tue Nov 23 00:46:05 EET 2010

2010/11/23 Claudiu-Dan Gheorghe <claudiugh at gmail.com>

> Am implementat ceva in legatura cu parolele anul trecut. Din cate stiu
> mergea pe cazurile pe care se plangeau oamenii, iar majoritatea erau
> caractere de genul #,$, etc. Solutia a fost sa fac urlencode parca.
>
> Daca vorbim de diacritice, e cu totul altceva. Aici intervine
> encodingul caracterelor, care momentan e posibil sa fie ASCII, iar noi
> trebuie sa il fortam in utf8. Problema este ca aceste caractere trec
> prin diverse medii/limbaje/canale de comunicatie, si trebuie impus
> peste tot: HTML, python, LDAP, etc. Solutia cu base64 merge doar intre
> [...]

Salut Claudiu,

Ok, dar chiar are sens să lăsăm login-ul să se facă prin GET? Adică sincer
să fiu e singura funcție care se face prin GET. Mi se pare atât un risc de
securitate cât și o chestie un pic atipică. Just my $0.02.

Mai exact, poți să vezi un moment în viitor în care ne va trebui GET pentru
vreo funcție delegată către services.py ?

Călin