[vmchecker-dev] [vmchecker] Bug caractere speciale în parolă

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Nov 22 23:00:55 EET 2010

Salut Călin,

Te rog include lista pentru s-ar putea ca ceilalți de pe listă să știe mai bine.

2010/11/22 Calin Iorgulescu <calin.iorgulescu at gmail.com>:
> După cum cred că știi, UI-ul are un bug ciudat care îl face să nu recunoască
> parola dacă are caractere speciale în ea.
> Uitându-mă pe cod, acest lucru se datorează faptului că metoda de login din
> services.py este apelată folosind GET, nu POST, și caracterele speciale nu
> sunt în nici un fel escapate.

Știu că și anul trecut au fost probleme pe tema asta, dar nu mai țin
minte soluția. Claudiu?

Dacă vrei un hack rapid fă base64 pe client și pe server decodifică
din base64. Asta ar trebui să rezolve problema nu?

Nu știu dacă POST vs. GET are vreo relevanță. Să nu fie un workarround
nedocumentat pentru probleme cu cookie, gwt, sau știu eu ce.

> Dacă nu este cazul, ai avea timp într-o zi să integrezi un patch de la mine
> și să actualizezi pe elf UI-ul dacă ți-l pun la dispoziție acolo gata
> compilat?

Dacă ai acces în vmchecker2 pe elf, te rog pune codul compilat acolo.
Să-l putem și testa in producție.

> P.S.: Mai există la ora actuală un bug legat de selectarea cursului de care
> nu am apucat să mă ocup încă bine, dar este minor și se poate rezolva cu un
> refresh al paginii. Will get back to you on this.

No one complained, dar desigur, dacă poți să rezolvi bugul, patches welcome :)

--
 .
..: Lucian