[vmchecker-dev] [vmchecker] Integrare modificări vmchecker

Lucian Adrian Grijincu lucian.grijincu at gmail.com
Mon Nov 8 02:47:47 EET 2010

2010/11/8 Calin Iorgulescu <calin.iorgulescu at gmail.com>:
> Bottom-line, eu aș merge cu varianta a 2-a.

OK.

> Cum crezi. Dacă rămâne doar o arhivă nu știu cât de mult ar polua. Cred că e
> easily doable așa că fine by me.

Dacă rămâne arhiva poate fi pusă direct în results/
Dacă vrei să expandezi și conținutul, trebuie despachetată într-un subdirector.

> Aș fi preferat pe tester(host) doar pentru a face lucrurile mai elegant și a
> nu depinde de scriptul de testare propriu-zis (script unificat de
> determinare al rezultatelor). Desigur, acum folosim doar Linux pe ele și
> poate e prematur să vorbesc din perspectiva altor SO-uri.

Scriptul care generează grade.vmr în GUEST sau HOST sau STORER depinde
foarte mult de conținutul testelor, de tema rulată în acel moment,
etc.

Chiar dacă dați și o temă pentru Windows, veți avea alte chestii de
măsurat, parsat, interpretat, verificat, etc. => se duce naibii
portabilitatea; schema de parsare/calcul punctaje/etc. trebuie în
general schimbată în fiecare caz în parte.

> Pe tester(guest) eu aș vedea o soluție simplă: Scriptul de test să scrie
> singur un fișier grade.vmr care să fie adus cu celelalte fișiere *.vmr. La
> final queue-manager-ul o să scrie un "ok" la baza fișierului. Nu cred că
> deranjează asta pe cineva. Tot ce trebuie făcut este menționarea în
> vm-executor că se dorește și grade.vmr să fie copiat de pe mașina virtuală.

Exact.

Dar mai apare o mică mică problemă: grade.vmr ar putea fi creat de
studenți. Același lucru ar putea fi făcut și pentru celelalte
.vmr-uri. Până acum asta n-a fost deloc o problemă pentru că
asistenții oricum se uită pe sursele temelor. În schimb la USO/RL
studentul își poate pune un demon care non-stop suprascrie grade.vmr
cu un fișier în care toate rezultatele sunt superbe 102 puncte  din
100, etc.

Acum nu are importanță dacă grade.vmr e calculat in HOST/GUEST/STORER,
dacă el e calculat pe baza unor fișiere care sunt extrase din mașina
virtuală trimisă de student.

> Dacă ești de acord cu variantele voi încerca să implementez o parte din ele
> și să le pun pe github.

ACK.
Din nou: aruncă istoria din branch-ul tău, și pornește de la un tree curat.

--
 .
..: Lucian