[vmchecker-dev] hackathon

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Mon Mar 9 11:45:48 EET 2009

ne vedem sambata, 14 martie. eu am facut in mare punctul 2), mai
trebuie revizuit si merged in ramura principala. mai am cateva
commit-uri de trimis, dar deocamdata portul ssh este filtrat si nu pot
sa le trimit.

inca un lucru:
mi-a venit o idee pentru comunicare intre calculatoare: mail (eventual
signed). ce ziceti? cred ca realizabil intr-o dupamiaza, putem rula un
daemon care sa primeasca mailurile si sa raspunda la ele, iar tot
flowul va fi mai clar.

--
Alexandru Moșoi