[vmchecker-dev] hackathon

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Thu Mar 5 23:57:19 EET 2009

În data de 28 februarie 2009, 12:42, Alexandru Moșoi
<brtzsnr at gmail.com> a scris:
> salutare,
>
> dupa cum stiti, s-a terminat vacanta :) (si unii dintre noi au
> terminat si cu aplicatiile) asa ca propun sa mai lucram la vmchecker.
> va rog completati ce zile v-ar conveni mai mult [0]. revin apoi cu un
> mail ca sa stabilim obiectivele.
>
> multumesc,
>
> [0] http://doodle.com/5wmnpyfwh78sh5uk

Dupa ce am reusit sa vorbesc cu (unii dintre) voi, urmeaza concluziile:

EASY

1) cum vi se pare ideea sa mutam repository-ul de pe trac pe
1a) code.google.com (svn, code review)
1b) github.com (git)
?

Eu personal vreau github, dar astept si parerile voastre.

4) trebuie sa ne hotaram daca suportam pso (so2) semestrul asta. este
safe sa presupunem ca momenta nu suportam deloc.

5) eliminare spatiile in numele de directoare si fisiere
(vezi mailul de la silviu)

6) powered by vmchecker

8) notele ca stringuri si nu ca intregi :)

MEDIUM

13) au ramas multe chestii de facut de la ultima intalnire.
(vezi mailul lui lucian de pe 06.12.2008)

9) optiunea LIST_OF_FILES_TO_RETR = fis1 fis2 fis2 fis3
(sugested by lucian)

12) queue manager are niste buguri
+ trebuie facut daemon si eliminate semafoarele
+ temele esuate nu mai trebuie reevaluate

LONG SHOT

3) mutatul de pe vmware pe openvz
+ mult mai light
- pso

10) timeout-ul este fix
11) propun sa rescriem vmexecutorul in python

7) interfata dedicata pentru cs.pub.ro/~xxx
momentan exista niste hackuri scrise de mine si lucian pentru cpl, dar
nimic concret

2) propun ca temele + notele sa fie intr-un repository. pana acum am
incercat sa creem un sistem propriu de versionare a temelor, dar unul
dedicat (a se citi git) ar fi recomandat:
+ permite lucrul offline
+ dispar datele din numele de directoare
+ ne scapa de diferite probleme legate de versiunile anterioare (pur
si simplu se va vedea doar ultima versiune)

Sper ca n-am omis prea multe lucruri. Propun hackatonul pentru sambata
viitoare (14 martie), dar parte din probleme se pot rezolva si pana
atunci.

Ca obiective:
100% EASY
>49% MEDIUM