[vmchecker-dev] sql-schema

Alexandru Moșoi brtzsnr at gmail.com
Fri Jun 19 10:57:16 EEST 2009

Pe 19 iunie 2009, 09:42, Razvan Deaconescu<razvan at anaconda.cs.pub.ro> a scris:
> Am inteles. Personal sunt reticent in a folosi, momentan, o astfel de
> solutie. Dar, asta se datoreaza in principal nivelului de acomodare cu
> editarea de fisiere si lipsei de acomodare cu solutia propusa :-)
> (niciodata nu am facut folosit ceva de genul acesta).

Multe din problemele actuale se datoreaza lipsei unei interfete
grafice si neunificarii cursurilor (acum exista doua versiuni de
vmchecker una la SO si una la PSO). Asistentii nu prea sunt fani
cmdline, studentii au prea putine puteri, iar prezentarea e aiurea
(afisam niste fisiere text folosind cat *).

Scopul vmchecker asta vara este interfata grafica si transformarea
scripturilor in servicii web. Code review-ul trebuie sa fie code
review adevarat (ca la code.google.com sau github), penalizarea sa se
faca automat, studentul trebuie sa-si poata retrimite temele.

--
ing. Alexandru Moșoi